رنگ آکریلیک محلول در آب (نمای ساختمان)

رنگ آکریلیک محلول در آب (نمای ساختمان)
کد محصول: 0554

این رنگ بر پایه رزین اکریلیک محلول در آب طراحی شده است. کاربرد این محصول در سطوح گچی، آجری، بتونی، سیمانی در فضای داخلی و خارجی ساختمان ها می باشد. از جمله خواص عمومی آن چسبندگی عالی، خشک شدن سریع، مقاومت سایشی بالا، عدم جذب گرد و غبار و شستشوی سریع و آسان با آب (Self-Cleaning)، اشاره نمود که آن را از رنگ پلاستیک متمایز می سازد. پیشنهاد می شود جهت افزایش طول عمر، زیبائی و یکنواختی فیلم حاصله، از پرایمر بتون اپوکسی به عنوان لایه اول، استفاده شود.

رنگ آکریلیک محلول در آب (نمای ساختمان)

تعداد اجزا : يک جزئی
براقيت : مات
دانسيته gr/cm3 : 1/0 ± 4/1
فام : سفيد
مکانيزم خشک شدن : فيزيکی و تبخير آب
درصد جامد وزنی : 2±57
درصد جامد حجمی : 3±40
ضخامت پيشنهادی فيلم خشک : 100 ميکرون
پوشش تئوری m2/Lit : 4
  • خشک شدن کامل : کمتر از 48 ساعت
  • خشک شدن عمقی : کمتر از 10 ساعت
  • خشک شدن سطحی : کمتر از 1 ساعت
  • حداقل زمان جهت اجرای لايه بعدی : 40 دقيقه
  • نوع تينر : آب
  • دوره انبار داری : 12 ماه
  • زمان ژل شدن : ندارد
  • نقطه اشتعال : ندارد

آماده سازی سطح :

سطح مورد نظر که غالباً سطوح گچی، سيمانی و بتونی می باشد بايد از هرگونه آلودگی عاری گردد که به همين منظور می توان از روشهايی همچون اعمال فشار باد، شستشو با شوينده ها و تينرها بهره برد. سطح زير کار بايستی در هنگام اعمال پوشش کاملاً خشک و عاری از رطوبت باشد. در غير اينصورت رنگ پوسته کرده و از سطح جدا می شود. برای اعمال رنگ روی سطوحی که قبلاً رنگ آميزی شده، بايستی سطح زيرکار کاملاً سنباده خورده و پرداخت شود.

شرايط محيط رنگ آميزی :

بهترين درجه حرارت محيط و سطح کار حين رنگ آميزی بين 40-10 درجه سانتيگراد می باشد برای حصول کيفيت مناسب، توصيه می گردد رنگ آميزی حتی الامکان در محيط های سرپوشيده انجام شود. دمای محيط هنگام رنگ آميزی بايستی حداقل 3 درجه سانتيگراد بالاتر از نقطه شبنم محيط باشد تا از تشکيل قطرات آب روی سطح جلوگيری شود.

روش اعمال رنگ :

رنگ بخوبی ميکس شده و با توجه به نسبت تعيين شده با هم اختلاط و به آن تينر افزوده گردد. در حين اعمال، رنگ داخل مخزن مکرراً ميکس و با تنظيم مناسب فاصله نازل با سطح، پاشش انجام شود. با در نظر گرفتن حرکت و سرعت باد در حين اعمال، رعايت فاصله زمانی متناسب مابين اجرای لايه های آستری، ميانی و رويه و همچنين رعايت        Pot  life اعلام شده و عدم استفاده مخلوط رنگ بعد از اين زمان ضروريست.

تجهيزات رنگ آميزی :

–    اسپری بدون هوا (Air Less) با نسبت 1/28 و يا 1/45 با قطر نازل 0.013-0.015 inch
–    اسپری هوا (conventional) با قطر نازل mm  2-5/1و فشار 5-3 اتمسفر
–    قلم مو و غلطکی

نکات ايمنی :

–    توصيه می گردد از استنشاق مداوم ذارت اين رنگ در فضاهای بسته خودداری نموده و حتی الامکان از لوازم ايمنی مناسب استفاده و در صورت تماس با پوست و چشم با آب زياد شستشو گردد.

شرکت رنگ آریا سطح تهران آمادگی ارائه هرگونه مشاوره در خصوص رنگ های آلکیدی ، رنگ ترافیکی ، رنگ پلی اورتان و …. میباشد.

به منظور مشاوره در مورد خرید رنگ آکریلیک محلول در آب (نمای ساختمان) و دریافت اطلاعات فنی مربوط به این محصول، لطفا همین حالا با کارشناسان فروش شرکت آریا سطح تهران تماس بگیرید. همچنین، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.